ik-speel-lees-jij-mee.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ageeth

Reacties

Reacties

Kleine zus

Lieve zus,

Het aftellen is dan nu echt begonnen...
Ik ben zo ontzettend blij voor je
En ook zo trots
Maar tegelijkertijd ook een heel klein beetje verdrietig
Omdat we je zo onwijs gaan missen, Niven zijn lieve tante en ik mijn zus, rots en grote vriendin
Maar afstand is ook maar relatief, want:
Side by side or miles apart
You and I are always connected by the heart
(En skype en deze blog:-))
Lieve zus, Geniet met een grote G, Geef je hart en ziel aan de kinderen daar in Nepal en Neem de mooiste herinneringen weer met je mee terug naar thuis over een half jaar.
Dikste kus en knuf van ons?

Vic

Jeeeejjjj wat leuk dat we je avonturen zo met je mee kunnen lezen ? Super benieuwd naar al je belevenissen. NJOYYY!!!

Ageeth

Hé Vick, vandaag net gehoord dat er een momo kookcursus is hier. Dus wie weet, kan ik 'die skills' aan je overbrengen tzt! Is trouwens Tibetaans eten en niet Nepalees. Mijn vaste lunchgerecht in spicy soep met Naan. €1,30 bij restaurant KFC Family.

Rianne

Haha, de monniken hebben geen vakantie, en krijgen daarbij ook nog engelse les! Veel plezier en probeer ook wat van het festival mee te pikken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!