ik-speel-lees-jij-mee.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ageeth

Kleine zus

Lieve zus,

Het aftellen is dan nu echt begonnen...
Ik ben zo ontzettend blij voor je
En ook zo trots
Maar tegelijkertijd ook een heel klein beetje verdrietig
Omdat we je zo onwijs gaan missen, Niven zijn lieve tante en ik mijn zus, rots en grote vriendin
Maar afstand is ook maar relatief, want:
Side by side or miles apart
You and I are always connected by the heart
(En skype en deze blog:-))
Lieve zus, Geniet met een grote G, Geef je hart en ziel aan de kinderen daar in Nepal en Neem de mooiste herinneringen weer met je mee terug naar thuis over een half jaar.
Dikste kus en knuf van ons?

Vic

Jeeeejjjj wat leuk dat we je avonturen zo met je mee kunnen lezen ? Super benieuwd naar al je belevenissen. NJOYYY!!!

Ageeth

Hé Vick, vandaag net gehoord dat er een momo kookcursus is hier. Dus wie weet, kan ik 'die skills' aan je overbrengen tzt! Is trouwens Tibetaans eten en niet Nepalees. Mijn vaste lunchgerecht in spicy soep met Naan. €1,30 bij restaurant KFC Family.

Rianne

Haha, de monniken hebben geen vakantie, en krijgen daarbij ook nog engelse les! Veel plezier en probeer ook wat van het festival mee te pikken!